poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Bohaterowie...

Maja Greyson
"Byłam zwykłą piętnastolatką.Miałam beztroskie życie,jak większość osób w moim wieku.
Nie zastanawiałam się,jak wyglądać będzie moja przyszłość.
Żyłam chwilą.Byłam typową marzycielką.Miałam bardzo dobry kontakt z rodzicami.
Wszystko się zmieniło,gdy na swojej drodze spotkałam jego..."




Justin Bieber
"Nie obchodziło mnie,co myślą o mnie inni.Miałem 19 lat i mogłem robić co chciałem.
Niebezpieczeństwo i ryzyko to moje drugie imię.
Jednak było coś,co szanowałem ponad wszystko.Rodzina.Rodzina,a zwłaszcza moje młodsze rodzeństwo,które kochałem najbardziej na świecie.
Myślałem,że tak już będzie zawsze,lecz w moim życiu pojawiła się ona..."


Abby Mayer
"Byłam przyjaciółką Maji.Znałyśmy się od urodzenia.Traktowałyśmy się jak siostry.
Mówiłyśmy sobie o wszystkim.Potrafiłyśmy godzinami rozmawiać o wszystkim i o niczym.
Lecz pewnego dnia..."



Austin Mahone
"Byłem najlepszym kumplem Justina.Byliśmy jak bracia.Znaliśmy się od urodzenia.
Razem wplątaliśmy się w to bagno,z którego chyba nie da się wyjść.Justin chciał spróbować,ja głupi się zgodziłem.Do tej pory wszystko szło gładko.
Lecz pewnego dnia..."






~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Hejka Kochani !!!
Jak obiecałam,dodaję bohaterów.Przepraszam,że tak późno,ale moje życie rozpoczyna się po 20...(jak chodzi się spać o 4:00...:P)
Jeszcze raz przepraszam,że najpierw dodałam prolog,a dopiero później bohaterów,ale cóż...sprzęty elektroniczne też mogą zastrajkować.
Chciałam z całego serca podziękować tym osobom,które skomentowały mojego bloga...
stay- dziękuję bardzo,doceniam to,że chłopaki również wchodzą na takie blogi...;-* Kocham Cię...xD
Ulaa Polska-jesteś wspaniała,już Ci dziękowałam,ale robię to jeszcze raz,ponieważ dużo dla mnie znaczysz i to co sądzisz o moim opowiadaniu. Kocham Cię...xD
Monii Sz.-naprawdę Ci dziękuję i gratuluję wspaniałego bloga Kocham Cię...xD: http://imagesoflovee.blogspot.com/ -zajrzyjcie koniecznie !!!
Bukowina-dla mnie liczy się każdy komentarz,przyjmuję każdą krytykę.Najważniejsza jest szczerość i mogę zapewnić,że mam dobry pomysł.Liczę na to,że skomentujesz również następne...
Pamiętajcie,że jeśli podoba Wam się to,co piszę polecajcie moje opowiadanie! Mam nadzieję,że jutro uda mi się dodać rozdział 1...
I pamiętaj !!!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
To dla mnie naprawdę ważne...
Kocham Was i do następnego ;-*
I jeszcze jedno...
Założyłam aska,więc jeśli macie jakieś pytania,chętnie na nie odpowiem...
 http://ask.fm/Paulaaa962

8 komentarzy:

  1. Hahaha ja ciebie też kocham.;*
    To jest moje prywatne konto - tamto było moje ale oddałem koleżance na pisanie bloga

    Tym prologiem to mnie tutaj ściągnęłaś, bo naprawdę mi się podoba. I nie mogę się doczekać rozdziałów. Jest trochę tajemniczo ale się domyślam co może się wydarzyć.;) Ale nie zdradzę tego bo mogę się mylić lub cos w tym stylu.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję Ci,że jesteś i komentujesz...
      Wiadomo,na początkiu nic wielkiego nie będzie się działo,ale zmczasem...
      Na pewno będzie nietypowo..
      Jeszcze raz wielkie dzięki ;-*

      Usuń
    2. Haha spoko. I tak będę zaglądał bo interesuje mnie zakończenie.

      Usuń
  2. Jestem ciekawa w jakie bagno wplątali się nasi "bracia". Mimo, że nie zbyt lubię Justina to jakoś mnie to ciekawi. Czekam na 1 rozdział.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście,że wejdę i skomentuję !!
    I dziękuję Ci za komentarz...Jesteś kochana...;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko, ale mam pytanie.. jak naprawdę nazywa się Maja Greyson.. to znaczy kto gra Maje Greyson <3 Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad...To dużo dla mnie znaczy...