poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Prolog...

Czy gdyby się wtedy nie spotkali,wszystko tak by się potoczyło?
Czy gdyby nie spojrzeli sobie głęboko w oczy,ich życie wyglądałoby tak,jak wyglądało?
Czy gdyby nie wpadli na siebie całkowicie przez przypadek,czuliby do siebie to,co nikt,nigdy,do nikogo nie czuł?
Takich pytań jest wiele.Takie pytania można by zadawać cały czas,lecz nie prowadzą do niczego,ponieważ odpowiedź jest tylko jedna.Tak,miłość połączyłaby tych dwoje ludzi,ponieważ takie było ich przeznaczenie...
No właśnie.Przeznaczenie.Jedno słowo,a znaczy tak wiele.Czasem wznosi na szczyt,a czasem ściąga na dno...
Nikt tak naprawdę nie wie,jak wyglądać będzie jego przyszłość.
Nikt nie wie,jak potoczy się jego los.
Tych dwoje wyobrażało sobie swoje życie całkowicie inaczej,lecz niczego nie żałowali.Wiedzieli,że tak poprostu musiało być i przez te parę chwil poczuli się spełnieni,nie potrzebowali do szczęścia niczego więcej.Mieli siebie,więc mieli wszystko...
Historia nastoletnich ludzi.Z pozoru szczęśliwa,lecz wszyscy dobrze wiemy,jak pozory mogą mylić.Może i byli szczęśliwi,lecz krótko.Potem stało się coś,czego nikt nie mógł przewidzieć.
A co było tego powodem ?...Miłość...
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
No i jest prolog.Jak Wam się podoba ?
Przepraszam,że najpierw dodałam prolog,a dopiero jutro będą bohaterowie,ale miałam problem z dodaniem zdjęć,na których bardzo mi zależy...
Mam nadzieję,że zaciekawiłam Was tym wstępem.
Jeśli podoba Ci się to,co piszę,polecaj innym.
I pamiętaj :
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
To dla mnie naprawdę wiele znaczy...
Do zobaczenie :-* Kocham Was !

6 komentarzy:

  1. Prolog świetny. Czekam na pierwszy rozdział. Będę wchodził regularnie.;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super <3 świetne opowiadanie ;-) Ulaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog. Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału:)
    Zapraszam: http://imagesoflovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że kojarzę tego gościa z prawej.Ale dobrze że napisałaś czego jesteś fanką bo z samego zdjęcia bym nie poznała. Czyli będzie fan fiction o miłości. Nie najlepsze połączenie by wykazać się talentem, niestety. Ale jeżeli znasz podstawowe zasady języka polskiego i masz ciekawy pomysł, to możesz zaskoczyć czytelników... Więc czekam na ciąg dalszy.
    sztukiibanialuki.bloog.pl

    Jeżeli potrzebujesz kogoś do krytykowania do pisz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie się rozpoczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Po więcej informacji zapraszam na mój blog: http://lust-for-arson.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad...To dużo dla mnie znaczy...